mandag 2. juni 2008

Mitt siste blogginnlegg ! Eller .. ?

Da var det sommerfeire snart, bare tre uker til faktisk ! Dette året har vært kjempe fint, har startet på ny skole, blitt kjent med nye mennesker og fått nye lærere. Det meste har vært nytt, kanskje alt egentlig. I januar startet vi til og med å blogge! Jeg synes dette har vært en kjempe bra måte å gjøre lekser på, fordi man kan få det til å bli gøy og kreativt ! Det kan selvfølgelig bli litt vanskelig å finne på noe å skrive om når vi kan velge fritt, men det er jo endel positivt med det også. Ved å skrive masse innlegg på denne måten, lærer man jo å formulere seg bedre og som sagt bruke kreativiteten sin for det det er verdt.




Selv synes jeg det er gøy å blogge, det er utfordrende men lettvint på samme tid. Man trenger jo ikke akkurat å skrive ti sider..



Nå er det som sagt ferie så jeg takker for meg og spaserer inn i sommer solen. Nå er det Spania og varme som venter, men jeg skal ikke glemme bloggen! Hvis jeg fortsetter på Sandvika håper jeg vi skal blogge mer, hvis ikke skal jeg blogge uansett! GOD SOMMER !!!!!!!




Ingen kommentarer: